Ostatni czas to dosłowna burza związana z rynkiem ogłoszeń motoryzacyjnych. Bardzo dobrze rozumiem, że wzrastające ceny wiążą się ze spadkami Twoich marż. W tym materiale pokażę Ci jakie masz opcje związane z etapem zainteresowania Klientów używanymi samochodami.
Wolisz słuchać zamiast czytać? Bardzo proszę!
Sprzedaż to nie magia. To suma naszych działań, decyzji i strategii. Dlatego zamiast szukać winnych, warto się zastanowić, co możemy zrobić lepiej.
Jakie są cele portalu ogłoszeniowego?
Dla kogo są ogłoszenia na portalach?
Nie ma skutecznych ogłoszeń bez budżetów. Masz jednak możliwość rozwijać swoją sprzedaż na przykład poprzez portale ogłoszeniowe i właśnie o nich jest dzisiejszy materiał.
Co 1 sekundę powstaje 8 kont w mediach społecznościowych. Twoi Klienci po prostu tam są i jeśli chcesz zmienić swoją sprzedaż powinieneś tam być.
- Facebook – 3 mld użytkowników
- YouTube – 2,5 mld użytkowników
- Instagram – ponad 2 mld użytkowników
- TikTok – 1,6 mld użytkowników
87% Polaków korzysta z Facebooka. Facebook w Polsce ma ponad 25 milionów użytkowników. Ale to TikTok najbardziej angażuje użytkowników, bo na ponad 1,5h dziennie.
Moje rady.
Media społecznościowe to kolejne punkty styku z Twoimi Klientami. Nawet jeśli nie sprzedasz bezpośrednio dzięki socialom to fakt, że Klient Cię tam znajdzie zwiększa szansę na sukces.
TikTok to król wzrostów ilości użytkowników. Bardzo łatwo znaleźć tam obserwatorów, którzy potencjalnie są w stanie kupić samochód.
Najtrudniejszy, ale cenny – YouTube. To miejsce do dłuższych treści merytorycznych, które bardzo skutecznie budują zaufanie do Twojej firmy i tworzą Twój wizerunek profesjonalisty.